Bij Generatie Vitaal helpen we overheden, organisaties en gemeenten met drie krachtige expertises. Ontdek hieronder hoe we samen bouwen aan duurzame gedragsverandering.

Gedragsinterventies

Wetenschappelijk onderbouwde interventies om gezond gedrag te bevorderen en te bestendigen.

We ontwerpen, testen en implementeren gedragsinterventies die zijn gebaseerd op gedragswetenschap. Geen campagnes op gevoel, maar op bewijs. Van het stimuleren van gezonde voeding tot het tegengaan van eenzaamheid- wij ontwikkelen oplossingen met impact.

Diensten en mogelijkheden onder deze pijler:
  • Doelgroeponderzoek en gedragsanalyse
  • Ontwikkeling van gedragsinterventies (o.a. nudging)
  • Pilotprojecten en gedragsprototyping
  • Opleidingen en workshops over gedragsontwerp

Strategische communicatie

Creëer impact: de juiste boodschap op het juiste moment

Wij helpen organisaties om communicatie-inspanningen effectief én doelgericht in te zetten. Met sterke strategieën en creatieve content zorgen we dat de boodschap écht binnenkomt en blijft hangen. Wij vertalen gedragsinzichten naar communicatie die mensen letterlijk en figuurlijk beweegt.

Diensten en mogelijkheden onder deze pijler:
  • Communicatiestrategie & doelgroepgericht campagne-ontwerp
  • Ontwikkeling van visuele en tekstuele concepten
  • Gedragsgerichte copywriting en Storytelling
  • Creatie van online en offline middelen
  • Begeleiding bij (publieks)campagnes

Leren en Ontwikkelen

Maak het verschil: van bewustwording naar duurzame gedragsverandering 

Hoe zorg je dat gezond gedrag ook écht blijft hangen? Met ons op maat gemaakte programma’s en leertrajecten helpen we jou stap voor stap richting duurzame gedragsverandering. We maken vitaliteit tastbaar en toepasbaar – voor jong en oud.

Diensten en mogelijkheden onder deze pijler:
  • Op maat gemaakte vitaliteitsprogramma’s
  • Online en blended leertrajecten
  • Trainingen en workshops over leefstijl en gedragsverandering
  • Coaching en begeleidingstrajecten

Klaar om impact te maken met gedragsverandering?